تمرین نوجوانان روستای باقرآباد شهرستان اردستان در زمین نیمه آماده فوتبال چمن مصنوعی

تاریخ : 2-03-1400, 18:19 نویسنده : roosta بازدیدها : 647 نظرات : 0 موضوع : خبرها / شهرستان ها / اردستان


نوجوانان روستای باقرآباد شهرستان اردستان در زمین نیمه آماده فوتبال چمن مصنوعی روستا تمرین کردند تا اشتیاق خود به ورزش را بیش از پیش به چشم مسئولان و متولیان ورزش بیاورند.


به گزارش روابط عمومی هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان؛ ملکی رئیس هیئت ورزش روستایی شهرستان اردستان با بیان اینکه روستای باقرآباد در ۷۰ کیلومتری اردستان واقع شده است گفت: جوانان و نوجوانان این روستا برای استفاده از امکانات ورزشی مسافت ۱۵ کیلومتری به شهر کمشچه را طی می‌کنند که با خطرات بسیاری همراه است.
وی افزود: بنا به درخواست اهالی روستای باقرآباد از هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان، در جلسه‌ای با حضور شورای اسلامی و شورای ورزشی روستا موضوع مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
ملکی با اشاره به اینکه در این جلسه به پیشنهاد شورای ورزش روستای باقرآباد زمینی که در تملک اداره ورزش و جوانان شهرستان اردستان بود برای زمین چمن مصنوعی پیش‌بینی گردید گفت: پس از بررسی موقعیت زمین، زیرسازی و آماده سازی زمین را دهیاری روستا به عهده گرفت.
وی ادامه داد: تا کنون ۵۰ درصد زیرسازی زمین توسط دهیاری انجام شده است.
رئیس هیئت ورزش روستایی شهرستان اردستان با اشاره به مساعدت‌های نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی طی سال‌های گذشته گفت: حجت‌الاسلام سیدصادق طباطبایی‌نژاد نماینده محترم مردم اردستان طی سال‌های گذشته با ایجاد بالغ بر ده زمین چمن مصنوعی در روستاهای اردستان و همچنین توزیع بسته‌های ورزشی به بیش از ۸۰ روستا در تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ همواره نسبت به ورزش روستاییان توجه ویژه داشتند.
وی تصریح کرد: ایشان در خصوص تامین چمن مصنوعی روستای باقرآباد نیز اعلام همکاری کردند.
ملکی راه‌اندازی زمین چمن مصنوعی را جهت توسعه ورزش و پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان روستای باقرآباد ضروری دانست و تاکید کرد: جوانان این روستا علاقه‌ی فراوانی به ورزش دارند و پس از تکمیل و بهره‌برداری از این زمین جوانان و نوجوانان روستای دیزلو که در جوار روستای باقرآباد است نیز می‌توانند از منافع آن منتفع ‌گردند.


نظر دهید :

نام شما :*
ایمیل شما :
نظر شما :
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد را وارد کنید : *
reload, if the code cannot be seen