هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی جزو پنج هیئت برتر شهرستان شهرضا

تاریخ : 10-03-1400, 01:14 نویسنده : roosta بازدیدها : 229 نظرات : 0 موضوع : خبرها / شهرستان ها / شهرضا


جلسه رؤسای هیئت‌های ورزشی شهرستان شهرضا چهارشنبه پنجم خردادماه با حضور علی‌نقی انصاری رئيس و محمد صادقی معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان شهرضا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان شهرضا:
جلسه رؤسای هیئت‌های ورزشی شهرستان شهرضا چهارشنبه پنجم خردادماه با حضور علی‌نقی انصاری رئيس و محمد صادقی معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان شهرضا برگزار گردید.
رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم جواد راستی ورزشکار قهرمان رشته بوکس شهرستان شهرضا، هیئت‌های: ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی، کونگ‌فو، ورزش‌های همگانی، کاراته و فوتبال را به عنوان ۵ هیئت ورزشی برتر در سال ۱۳۹۹ معرفی کرد.
در ادامه برخی از رؤسای هیئت‌های ورزشی به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند که روح‌الله رضایی رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی، کمبود منابع مالی را دلیل اصلی بروز مشکلات در هیئت‌های ورزشی عنوان کرد و افزود: با توجه به مشکلات کلان اقتصادی و چالش‌های پیش روی هیئت‌های ورزشی، هیئت‌ها می‌توانند با خلاقیت و نوآوری از پتانسیل صنعتی و معدنی شهرستان جهت بهبود وضعیت موجود استفاده کنند‌.
وی ادامه داد: در حال حاضر می‌توان از ظرفیت‌های شرکت شهرک‌ها و همچنین معادن موجود شهرستان‌ برای حمایت و توسعه ورزش بهره گرفت.
در ادامه پس از استقبال و تأیید پیشنهاد رئیس هیئت ورزش روستایی، مقرر گردید، کمیته‌ای با عنوان کمیته پشتیبانی ورزش با محوریت چند هیئت از جمله هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان شهرضا تشکیل گردد.
در پایان، تشکیل سازمان مردم نهاد، تحت عنوان خیریه ورزشی، کمیته پشتیبانی ورزش، ارائه پیشنهاد ساماندهی فعالیت‌های ورزشی با الزام کسب مجوز جهت هرگونه فعالیت ورزشی از هیئت ذیربط به شورای اداری شهرستان، تقویت نقش هیئت‌های ورزشی در مناسبت‌های فرهنگی، سرعت بخشیدن به فرایند اخذ شناسه ملی توسط هیئت‌ها، الزام مربیان به اخذ مجوز فعالیت از هیئت‌های ذیربط و ترغیب و تشویق ورزشکاران به حضور حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰، پس از تصویب، صورت جلسه گردید.

نظر دهید :

نام شما :*
ایمیل شما :
نظر شما :
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد را وارد کنید : *
reload, if the code cannot be seen