تازه ها
امروز : پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403

مراسم تجلیل ازمقام آوران مسابقات مجازی بومی محلی اصفهان برگزار شد

تاریخ : 12-03-1400, 23:05 نویسنده : roosta بازدیدها : 261 نظرات : 0 موضوع : خبرها / مسابقات / بازی بومی محلی


مراسم تجلیل ازمقام آوران مسابقات مجازی بومی محلی، ظهر امروز ۱۲ خردادماه با حضور مسئولین معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان:
مراسم تجلیل از مقام آوران مسابقات مجازی بومی محلی که در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ با همکاری معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، در دو قالب خانوادگی و انفرادی برگزار شده بود ظهر امروز ۱۲ خردادماه با حضور مسئولین معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان برگزار شد.
در ادامه این آیین، رئیس هیئت ورزش روستایی استان اصفهان با بیان اینکه مقام معظم رهبری می‌فرمایند؛ احیای بازی‌های بومی محلی احیای فرهنگ و زنده‌ ماندن اقوام ما است گفت: ترویج بازی‌های بومی محلی باعث ایجاد شور، نشاط، سرگرمی و تعامل بین اعضای خانواده با یکدیگر می‌‌شود.
وی در ادامه افزود: به جای اینکه فرزندان‌مان را با فضای مجازی تربیت کنیم بهتر است بازی‌های بومی محلی را به آنها آموزش دهیم زیرا این کار باعث افزایش تحرک، شادی، نشاط و خلاقیت در فرزندانمان خواهد شد.
مهدی اسدی ادامه داد: اعتیاد فقط مواد مخدر نیست، بلکه استفاده نامناسب از فضای مجازی نیز خود یک اعتیاد است که منجر به آسیب‌های متعدد جسمی، روحی و روانی می‌گردد.
وی به سخنان یکی از اعضای صهیونیست اشاره و تشریح کرد: صهیونیست‌ها می‌خواهند با استفاده از فضای مجازی، کانون خانواده‌های ایرانی را متلاشی کنند، پس ما باید بیش از پیش مراقب خانواده‌هایمان باشیم.
وی در خصوص برگزاری این دوره مسابقات مجازی بومی محلی اظهار کرد: تعداد ۶۱ اثر به هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان ارسال گردید که این آثار در دو بخش خانوادگی و انفرادی بوده است.
رئیس هیئت ورزش روستایی استان اصفهان، هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد تحرک و شور در ایام کرونا و همچنین تفریح و نشاط بین اعضای خانواده دانست.
گفتنی است این مراسم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در سالن اجتماعات معاونت ورزشی تفریحی شهرداری اصفهان برگزار گردید.



نظر دهید :

نام شما :*
ایمیل شما :
نظر شما :
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد را وارد کنید : *
reload, if the code cannot be seen