قهرمانان رشته‌های بومی محلی نام شهرستان شهرضا را بلند آوازه کرده‌اند

تاریخ : 17-04-1400, 22:00 نویسنده : roosta بازدیدها : 235 نظرات : 0 موضوع : اخبار ویژه


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهرضا: عشایر یک سرمایه عظیم اجتماعی برای کشور هستند و هدف از برگزاری این جشنواره، احیای بازی‌های بومی محلی ویژه منطقه عشایری شهرستان و همچنین ایجاد روحیه نشاط و شادابی در این دوران سخت پاندمی کرونا است.


به گزارش روابط عمومی هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان: علی‌نقی انصاری رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهرضا در حاشیه برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی عشایری شهرستان شهرضا با اشاره به فرموده امام خمینی رحمت الله علیه که عشایر ایران یکى از بهترین خزائن ملت است گفت: عشایر یک سرمایه عظیم اجتماعی برای کشور هستند و هدف از برگزاری این جشنواره، احیای بازی‌های بومی محلی ویژه منطقه عشایری شهرستان و همچنین ایجاد روحیه نشاط و شادابی در این دوران سخت پاندمی کرونا است.
وی ادامه داد: هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان شهرضا یکی از فعال ترین هیات‌های ورزشی در شهرستان شهرضا است که در ۵ سال گذشته همواره بین سه هیات برتر ورزشی شهرستان قرار داشته است.
انصاری با بیان اینکه رییس هیات ورزش روستایی شهرستان شهرضا از عشایر منطقه است اظهار کرد: با حضور آقای رضایی در راس هیات ورزش روستایی شهرستان شهرضا اتفاقات خوبی برای جامعه روستایی و عشایری در حوزه ورزش رخ داد و هیات ورزش روستایی شهرستان توانست از رده‌های آخر هیات‌های ورزشی به ۳ رتبه برتر صعود کند.
وی ادامه داد: به همت مجموعه هیات ورزش روستایی شهرستان شهرضا علی‌الخصوص نایب رییس پر تلاش بانوان این هیات سرکار خانم جعفری، اکنون در رشته‌های بومی محلی قهرمان ارزنده‌ای در سطح کشوری داریم که توانسته‌اند با تلاش و پشتکار خود و همچنین حمایت و هدایت هیات ورزش ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان و شهرستان نام شهرضا را در استان و کشور بلند آوازه کنند.

نظر دهید :

نام شما :*
ایمیل شما :
نظر شما :
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد را وارد کنید : *
reload, if the code cannot be seen