نتایج دومین روز از مسابقات فوتسال روستائیان کشور

تاریخ : 31-06-1394, 13:43 نویسنده : 1q2w3e4r5T^ بازدیدها : 1766
به گزارش روابط عمومی هیأت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان اصفهان، در دومین روز از مسابقات فوتسال سراسری روستائیان کشور در کاشان باز هم تماشاگران مانند دیدارهای روز اول شاهد دیدارهای جذابی بودند و در این بین نیز 87 گل از خط دروازه ها گذشت.
در دیدارهای روز گذشته فوتسالیست های کهکیلویه و بویراحمد و البرز به ترتیب برابر بوشهر و قزوین به برتری 5 بر 2 دست یافتند. خراسان رضوی 5 بر 3 سیستان و بلوچستان را شکست داد. نماینده کردستان با 4 گل کرمان را از پیش رو برداشت. همدان با نتیجه 4 بر 2 مغلوب خراسان شمالی شد. آذربایجان شرقی بر خلاف برد پر گل خود در بازی اول، این بار 2 بر 1 سمنان را با اولین شکست خود مواجه کرد. اصفهانی ها با یک پیروزی 3 بر 2 موفق به شکست مازندران شدند. تهرانی های پایتخت نشین نیز در اولین بازی خود با نتیجه 5 بر 3 زنجان را که در بازی اول خود چهارمحال و بختیاری را 6 گله کرده بود مغلوب کردند.
در 4 دیدار دیگر مسابقات روز دوم فوتسال روستائیان کشور در کاشان نیز نمایندگان استان های یزد، مرکزی، کرمانشاه و کاشان پیروزی های پرگلی به دست آوردند. نمایندگان دیار بادگیرها( یزد) با نتیجه پرگل 6 بر 2 هرمزگان را با شکست بدرقه کردند. تیم استان مرکزی با پیروزی 8 بر 2 شکست روز اول خود مقابل سمنان را جبران کرد. نمایندگان دیار بیستون( کرمانشاه) نیز با پیروزی 7 بر 2 مقابل خراسان جنوبی به جبران شکست پرگل روز قبل خود مقابل میزبان بازی ها ( کاشان) پرداختند.
کاشانی ها با یک برد شیرین 9 بر 3 گیلان را که در بازی اول خود نیز با شکست مواجه شده بود روانه بازی های سوم دور گروهی کردند.
نتایج دومین روز از مسابقات فوتسال روستائیان کشور

نظر دهید :

نام شما :*
ایمیل شما :
نظر شما :
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد را وارد کنید : *
reload, if the code cannot be seen