قهرمانی اصفهان در مسابقات والیبال بانوان روستایی

تاریخ : 10-06-1394, 05:08 نویسنده : 1q2w3e4r5T^ بازدیدها : 3420
به گزارش روابط عمومی هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان اصفهان، مسابقات انتخابی قهرمانی کشور دختران روستایی در رشته والیبال و دوو میدانی (سریعترین و قوی ترین) به مناسبت دهه کرامت در6 منطقه با معرفی تیم های برتر مناطق شش گانه به کار خود پایان داد.
گزارش مسابقات بر گزار شده در6 منطقه به شرح ذیل می باشد:
منطقه 1:
مسابقات انتخابی قهرمانی کشور دختران روستایی در رشته والیبال و دوو میدانی (سریعترین و قوی ترین)در منطقه 1 به میزبانی استان گیلان شهرستان آستارا بر گزارشد که در پایان در رشته والیبال آذربایجان شرقی اول – گیلان دوم و زنجان سوم شد در پرتاب وزنه آذربایجان غربی اول آذربایجان شرقی دوم و گیلان سوم شدند.دردو 60 متر سرعت زنجان اول- آذربایجان شرقی دوم و آذربایجان غربی سوم شدند.
منطقه 2:
همچنین مسابقات انتخابی قهرمانی کشور دختران روستایی در رشته والیبال و دوو میدانی (سریعترین و قوی ترین)در منطقه 2 به میزبانی استان تهران بر گزارشد که در پرتاب وزنه استان مرکزی اول – تهران دوم و استان مازندران سوم شد. در دو سرعت 60 متر استان البر اول و استانهای مازندران و مرکزی دوم و سوم شدند.در والیبال نیز مازندران اول و استانهای مرکزی و تهران عناوین دوم و سوم راکسب کردند.
منطقه 3:
لازم به ذکر است مسابقات انتخابی قهرمانی کشور دختران روستایی در رشته والیبال و دوو میدانی (سریعترین و قوی ترین)در منطقه 3 به میزبانی استان فارس بر گزارشد که در رشته والیبال اصفهان اول – فارس و چهار محال و بختیاری دوم و سوم شدند. در دو60 متر سرعت استانهای فارس – چهار محال و بختیاری و اصفهان عناوین اول تا سوم را بدست آوردند. در رشته پرتاب وزنه استان فارس – اصفهان وخوزستان به مقام های اول تا سوم دست یافتند.
منطقه 4:
همچنین مسابقات انتخابی قهرمانی کشور دختران روستایی در رشته والیبال و دوو میدانی (سریعترین و قوی ترین)در منطقه 4به میزبانی استان خراسان جنوبی بر گزارشد که در رشته والیبال به ترتیب استانهای خراسان جنوبی – سمنان و خراسان رضوی اول تاسوم شدند. در پرتاب وزنه خراسان رضوی اول و استانهای سمنان و خراسان جنوبی دوم وسوم شدند. در رشته دو60 متر نیز استانهای خراسان جنوبی – خراسان شمالی و سمنان عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.
منطقه 5:
گفتنی است مسابقات انتخابی قهرمانی کشور دختران روستایی در رشته والیبال و دوو میدانی (سریعترین و قوی ترین)در منطقه 5به میزبانی استان ایلام بر گزارشد که در والیبال استان لرستان اول شد واستانهای کرمانشاه و کردستان دوم و سوم شدند.در رشته پرتاب وزنه استانهای ایلام – همدان و کردستان به ترتیب مقام های اول تا سوم راکسب نمودند. و در دو 60 متر نیز ایلام کردستان و همدان اول تا سوم شدند.
منطقه 6:
در ضمن مسابقات انتخابی قهرمانی کشور دختران روستایی در رشته والیبال و دوو میدانی (سریعترین و قوی ترین)در منطقه 6به میزبانی استان کرمان بر گزارشد که در پایان در رشته والیبال استان کرمان اول و استانهای هرمزگان و بوشهر دوم و سوم شدند. در رشته پرتاب وزنه نیز استان کرمان اول و استانهای بوشهر و یزد دوم و سوم شدند. در دو 60 متر سرعت استان یزد اول و استانهای کرمان و بوشهر عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.
قهرمانی اصفهان در مسابقات والیبال بانوان روستایی

نظر دهید :

نام شما :*
ایمیل شما :
نظر شما :
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد را وارد کنید : *
reload, if the code cannot be seen