باتجهیز اماکن ورزشی،باید امکان ورزش کردن را برای جوانان روستایی فراهم کنیم

تاریخ : 28-05-1398, 20:38 نویسنده : halakouhi بازدیدها : 420
وزیر ورزش و جوانان گفت: روستاییان می توانند در تمامی عرصه ها به ویژه ورزش قهرمانی برای کشور عزت افرین وعظمت بخش باشند‌

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ،دکتر سلطانی فر که درنمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر ایران سخن می گفت با اشاره به ظرفیت بالای این قشر از مردم کشورمان اظهار داشت : آنها می توانند در عرصه های اقتصادی ،فرهنگی،اجتماعی و‌ ورزشی حضوری موثر داشته باشند و باید زمینه بروز توانمندی ها مهیا شود.
او دربخش دیگری از سخنانش اثرات مثبت ورزش را مورد تاکید قرار داد و با مهم خواندن ورزش همگانی با هدف فرصت سازی برای شناخت استعدادها در رشته های مختلف ورزشی بیان کرد که با استفاده از توانمندی فرزندان روستایی،بسیاری از پتانسیلها در حوزه ورزش قهرمانی مشخص می شود و لازمه ی این مهم استعدادیابی است.

دکتر سلطانی فر در این بخش از سخنانش ورزش پایه را مورد توجه قرارداد و‌افزود : ورزش روستایی و رشته های پایه را باید به یکدیگر وصل کنیم تا شرایطی به وجود بیاوریم که جمعیت جوان روستایی کشورمان زمینه بروز و ظهور جمعیت روستایی و استعدادهایشان فراهم شود.

او تاکید کرد: من باور دارم در همه مناطق روستایی ، ‌مرزی و عشایری جوانانی هستند که می توانند قهرمان اسیا،جهان والمپیک شوند واین وظیفه فدراسیون است که برای شناسایی استعدادهای ورزشی برنامه ریزی داشته باشد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به برنامه ریزی برای رشته های تیمی و‌دومیدانی با تکیه بر استعداد های روستاییان برای دستیابی به نتایج خوب ، تاکید کرد : باید با تجهیز ورزشگاهها ،استادیوم ها و‌تهیه ملزومات، امکان ورزش کردن را برای جوانان روستایی فراهم کرد،تا انشالله بتوانیم قهرمانان بزرگی تربیت کنیم.
سلطانی فر بیان کرد به امید خدا با نگاه ویژه به ورزش همگانی باعث سلامت جسم و‌روح در کنار کارتولیدی روستایی شویم ، ضمن اینکه با بهره مندی از مقوله عمومی سازی ورزش زمینه نشاط اجتماعی و ورزش قهرمانی را نیز مهیا کنیم.

نظر دهید :

نام شما :*
ایمیل شما :
نظر شما :
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد را وارد کنید : *
reload, if the code cannot be seen