روایت روستای محرومی در شهرستان دهاقان که ۳۰ مدال‌آور تکواندو دارد

تاریخ : 22-11-1399, 12:17 نویسنده : halakouhi بازدیدها : 346


به گزارش روابط عمومی هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان دهاقان:
سید علی سجادی در مراسم تجلیل از تکواندوکاران روستای دزج با تبریک فرارسیدن دهه‌ی مبارک فجر و با تقدیر برگزاركنندگان کلاس‌های ورزشی در روستای دزج  اظهار داشت: تعداد زیادی از تکواندوکاران روستای دزج در سال‌های گذشته افتخارآفرینی کرده‌اند.
فرماندار شهرستان دهاقان با اشاره به تأکید ائمه اطهار (ع) و مقام معظم رهبری بر اهمیت ورزش کردن افزود: ورزش در میان جوانان جایگاه مناسبی را ندارد و باید همه ما در جهت ترویج و تشویق جوانان به ورزش به صورت جد وارد عمل شویم.
وی خطاب به بخشدار مرکزی و مسؤولان روستا گفت: نیاز  است حمایت ویژه از ورزشکاران این روستا انجام شود و انتظاراتشان از جمله وسایل تمرین و سرویس ایاب و ذهاب برای شرکت در مسابقات تأمین شود تا سایر افراد نیز برای شرکت در این کلاس‌ها تشویق شوند.
سجادی با بیان این‌که سالن ورزشی یکی از نیازهای بسیار مهم روستای دزج است، بیان کرد: با پیگیری مسؤولان روستا و بخشداری مرکزی سالن ورزشی روستا در حال احداث است و تلاش می‌شود هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.
فرماندار دهاقان با بیان این‌که در دهاقان در راستای احیای بازی‌های بومی و محلی اقدامات بسیار خوبی انجام شده است، گفت:  با تلاش اداره تربیت بدنی و مسئول ورزش‌های بومی و محلی شهرستان، همه روستاها از امکانات حداقلی برای رفع نیازهای ورزشکاران برخوردار هستند.
وي افزود: با توجه به این‌که بیش از ۱۰ نفر از تکواندوکاران این روستا به کمربند مشکی ارتقا یافته‌اند و این نماد بسیار خوبی برای این روستا است، باید موضوع مربی‌پروری نیز در میان ورزشکاران این روستا دنبال شود و همه دست‌اندرکاران حمایت‌های لازم را انجام دهند.
حسین رستمی، مدیر خانه ورزش شهدای روستای دزج نیز در این آیین بیان کرد: ورزش روند بیماری‌ها را کند می‌کند و عمر را افزایش می‌دهد، بر این اساس اگر ما می‌خواهیم آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد و افسردگی در جامعه کاهش پیدا کند، باید به سمت و سوی ورزش برویم.
وی گفت: کسب ۳۰ مدال طلا، نقره و برنز توسط تکواندوکاران خواهر روستای دزج، حاصل تلاش و زحمات چهار ساله ورزشکاران و ورزش دوستان این روستا بوده است كه با مشكلات زيادي را به همراه داشته اند.
 رستمی بیان کرد: در خصوص فراهم کردن زیرساخت‌های ورزشی نیز دهیاری و شورای اسلامی روستا اقداماتی را انجام داده‌اند، امید است هرچه زودتر شاهد بهره‌برداری سالن ورزشی روستا باشیم.
در این همایش تکواندوکاران خواهر روستای دزج که تنها کلاس تکواندو فعال در شهرستان هستند، حرکات ورزشی خود را به نمایش گذاشتند و در پایان از ۳۰ نفر از مدال‌آوران و افتخار آفرینان ورزش تکواندو تجلیل به عمل آمد.
این مراسم با حضور فرماندار، بخشدار، رئیس اداره ورزش و جوانان و رئيس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان دهاقان در خانه ورزش روستای دزج برگزار شد.
باقری گفت: روستای دزج یکی از روستاهای فعال در ورزش‌های بومی محلی می‌باشد و این تنها یک روستا و یک رشته ورزشی هست که از آن رونمایی وتجلیل شد.
وی افزود: انشاالله در همه روستاها و در چندین رشته ورزشی بخصوص بومی محلی تجلیل خواهیم کرد.


نظر دهید :

نام شما :*
ایمیل شما :
نظر شما :
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد را وارد کنید : *
reload, if the code cannot be seen