نشست‌های شورای راهبردی از اقدامات مهم و قابل توجه ریاست جدید فدراسیون ورزش روستایی

تاریخ : 3-03-1400, 21:19 نویسنده : halakouhi بازدیدها : 201


رئیس ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان: برگزاری نشست‌های شورای راهبردی از اقدامات مهم و قابل توجه ریاست جدید فدراسیون ورزش روستایی است.

به گزارش روابط عمومی هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان؛ مهدی اسدی با بیان اینکه برگزاری نشست‌های شورای راهبردی از اقدامات مهم و قابل توجه ریاست جدید فدراسیون ورزش روستایی است، گفت: این جلسات قرار است به صورت ماهانه با حضور مسئولین ورزش کشور در وزارت ورزش هر ماه به میزبانی یکی از مناطق شش‌گانه ورزش روستایی کشور برگزار گردد.
وی با اشاره به محتوای این جلسات اظهار کرد: هدف از تشکیل این جلسات بررسی مسائل و مشکلات مناطق شش‌گانه، بازخوردها و همچنین بررسی سند راهبردی، برنامه‌ها و چشم‌انداز ۵ ساله فدراسیون است.
رئیس هیئت ورزش روستایی استان اصفهان گفت: از آنجا که در هر نشست یکی از معاونین وزیر حضور دارند موارد و مشکلات به صورت مستقیم و بی واسطه با مساعدت و همراهی این عزیزان مرتفع می‌گردد که این مهم، از ایده‌های ناب ریاست جوان فدراسیون است.
وی نتیجه پیشنهادات و تصمیمات گرفته شده در نشست شورای راهبردی فدراسیون را مثبت و موثر در توسعه ورزش روستاها دانست و تصریح کرد: از اتوبوس سلامت روستاییان، المپیاد ورزشی خانه‌های روستایی و استعدادیابی ورزشی به عنوان دستاورد مدیریت جدید فدراسیون نام برد که با پشتوانه وزارت ورزش و جوانان در حال اجرا و یا اجرایی خواهند شد.
اسدی ادامه داد: از دیگر دستاورد مهم نشست شورای راهبردی فدراسیون، قول سرکار خانم فرهادی‌زاد معاون محترم وزیر ورزش مبنی بر تخصیص و پرداخت بودجه‌‌های مربوط به ورزش روستایی به فدراسیون و هیئت‌های ورزش روستایی بود.
وی با اشاره به بودجه‌‌های مربوط به طرح‌های ملی مانند؛ "سنجش ساختار قامتی زنان روستایی" یا جشنواره "دا" گفت: تعیین تکلیف این بودجه‌ها از محورهای مهم نشست شورای راهبردی فدراسیون ورزش روستایی بود.
رئیس هیئت ورزش روستایی استان اصفهان تصریح کرد: همچنین المپیاد ورزشی خانه‌های ورزش روستایی که از سال ۱۳۹۲ برای اولین بار در استان اصفهان تجهیز و راه‌اندازی شد، در رده سنی نوجوانان و در رشته‌های فوتبال‌دستی، تنیس‌ روی میز، دارت، شطرنج و طناب زنی به صورت بخشی، شهرستانی، استانی، منطقه‌ای و کشوری برگزار شود.

وی به پیشنهادات مطرح شده توسط استان اصفهان اشاره کرد و گفت: برگزاری اولین جشنواره ملی زنان عشایر و همچنین اولین جشنواره زنان روستایی در قالب شش رشته ورزشی همراه با موسیقی سنتی، پوشش لباس محلی، صنایع‌دستی و پخت غذای محلی از پیشنهادات استان اصفهان بود که مورد توجه قرار گرفت.
مهدی اسدی ادامه داد: با استقبال خانم فرهادی‌زاد مقرر گردید که این جشنواره‌ها در دو استان برگزار گردد.
وی به طرح اتوبوس سلامت نیز اشاره کرد و گفت: از دیگر برنامه‌های فدراسیون که با کمک وزارت ورزش انجام می‌شود، راه‌اندازی اتوبوس سلامت است که این اقدام ورزشی، سلامت جسمی و روانی ساکنان روستا‌ها به ویژه زنان را در خصوص سنجش سلامت، فیزیولوژی بدن، قد و وزن مورد بررسی قرار می‌دهد.
به گفته اسدی، راه‌اندازی لیگ ورزش‌های کلاسیک مانند فوتبال خاکی، والیبال و غیره در دستور کار فدراسیون ورزش روستایی قرار گرفت.

نظر دهید :

نام شما :*
ایمیل شما :
نظر شما :
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد را وارد کنید : *
reload, if the code cannot be seen