برگزاری پانزده عنوان برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت دهه‌ی کرامت در سطح استان اصفهان

تاریخ : 3-04-1400, 16:09 نویسنده : halakouhi بازدیدها : 167


رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان: هیات ورزش‌ روستایی استان اصفهان پانزده عنوان برنامه در ایام دهه‌ی مبارک کرامت برگزار کرده‌ است.

به گزارش روابط عمومی هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان: رئیس هیات ورزش روستایی استان اصفهان با اشاره به اهمیت فعالیت در عرصه ترویج سبک زندگی ائمه‌ اطهار عليه‌السلام در جامعه مخاطب هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان گفت: دهه‌ی کرامت دهه‌ی تکریم انسان‌ها و حمایت از قشر محروم در قالب کمک‌های مؤمنانه است.
وی ادامه داد: در جهت ترویج سبک زندگی ائمه اطهار عليه‌السلام و همچنین ایجاد شور و نشاط اجتماعی، برنامه‌های متنوعی به همین مناسبت در سطح استان انجام شده است.
مهدی اسدی بازخورد مثبت فعالیت‌های هیات ورزش روستایی استان اصفهان در بین مسئولین و عموم مردم را مرهون زحمات هیات‌های ورزش روستایی شهرستان‌های استان دانست و تصریح کرد: عزیزان ما در شهرستان‌ها با زحمات خالصانه خود در ترویج فرهنگ بازی‌های بومی محلی و همچنین توسعه‌ ورزش در روستاها نقش پررنگی در افتخارات هیات استان دارند.
وی افزود: هیات‌های ورزش روستایی در شهرستان‌ها با استفاده از ظرفیت ادارات ورزش و جوانان، پایگاه‌های مقاومت بسیج و دهیاری‌ها فعالیت‌های خود را تسهیل می‌بخشند.
اسدی به پانزده عنوان برنامه در دهه‌ی مبارک کرامت اشاره کرد و افزود: در شرایط بوجود آمده ناشی از ظهور ویروس کرونا و اعمال محدودیت‌ها، همکاران من در سطح استان توانستند، پانزده عنوان برنامه فرهنگی ورزشی اجرا کنند.
وی ادامه داد: لازم به ذکر است که به جهت تقارن این دهه‌ی مبارک با ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر عمده فعالیت‌ها ویژه دختران عزیز برگزار شده است.
رئیس هیات ورزش روستایی استان اصفهان با اشاره به نقش هیات ورزش روستایی استان در انتقال کرامت ائمه اطهار عليه‌السلام گفت: هیات ورزش روستایی استان با همکاری کانون خادم‌یاران آستان قدس رضوی استان اصفهان و جمعی از خیرین استان در این ایام مبارک به مناسبت ولادت امام رضا عليه‌السلام، با توزیع دو هزار پرس غذا نقش خود را در انتقال کرامت ائمه اطهار عليه‌السلام ایفا کرد.
وی افزود: همچنین عصر روز میلاد امام مهربانی‌ها با برگزاری جشنی ضمن رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی با توزیع ۹ هزار بستنی در این روزهای گرم، کام همشهریان عزیز شیرین شد.

نظر دهید :

نام شما :*
ایمیل شما :
نظر شما :
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد را وارد کنید : *
reload, if the code cannot be seen