رونق بازی‌های بومی محلی جزو وظایف روابط عمومی‌ها است

تاریخ : 24-04-1400, 18:20 نویسنده : halakouhi بازدیدها : 121


فرماندار شهرستان دهاقان: با توجه به پیشینه‌ و قدمت، بازی‌های بومی محلی نیاز به شناسایی بیشتر و بالا بردن سطح بینش و آگاهی مردم دارد که رونق این بازی‌ها جزو وظایف روابط عمومی‌ها است.


به گزارش روابط عمومی هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان:
سیدعلی سجادی فرماندار شهرستان دهاقان در اولین نشست هم‌اندیشی مسئولین روابط عمومی هیات‌های ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی منطقه جنوب استان اصفهان که به میزبانی هیات ورزش روستایی شهرستان دهاقان در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار گردید، گفت: با توجه به اینکه مبحث روابط عمومی و ارتباطات یکی از مباحث بروز علوم انسانی و ارتباطات است، هر سازمان‌ یا فردی که در زمینه‌های اداری و خصوصی فعالیت می‌کند لازم است که با شاخص‌های این مبحث آشنا باشد.
وی ادامه داد: استفاده از علم روابط عمومی باعث بهبود وضعیت و افزایش بهره‌وری سازمانی می‌شود.
سید علی سجادی با بیان اينکه در هیات‌های ورزشی، بویژه ورزش روستایی، افزایش تعامل با مخاطبان باعث بهبود روش‌های اجرایی می‌شود، تصریح کرد: فرایندهای متنوع می‌تواند در این زمینه اثرگذار باشد و شاخص‌های مختلفی وجود دارد تا کارایی روابط‌عمومی‌ها اثربخش‌تر شود که برگزاری این نشست‌ها یکی از این راهکارها است.
وی افزود: همچنین یکی دیگر از شاخص‌های اصلی، برگزاری مسابقات به صورت منطقه‌ای می‌باشد و با توجه به تنوع بسیار بازی‌های بومی محلی در سطح کشور متاسفانه آنگونه که باید این رشته شناخته شده نیست لذا لازم است که با افزایش تعامل و شناساندن این بازی‌ها به مردم باعث توسعه و بهبود این بازی‌ها گردیم.
فرماندار شهرستان دهاقان به ظرفیت بالای بازی‌های بومی محلی اشاره کرد و گفت: بسیاری از بازی‌های بومی محلی قابلیت توسعه کشوری یا جهانی را دارند.
وی ادامه داد: در این زمینه میتوان به نقش قدرتمند روابط عمومی‌ها تکیه کرد.
سجادی با بیان اینکه بازی‌های بومی محلی بر گرفته از آداب و رسوم کهن است، اظهار داشت: از قدیم بازی‌های بومی محلی منطبق بر اسلاید بدنی افراد و منطبق با شرایط مناطق طراحی شده است و هیات‌های ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی پس از شناسایی بازی‌ها در جهت کشف استعدادها در این زمینه اقدام کنند.
وی ادامه‌ داد: با توجه به پیشینه‌ و قدمت، بازی‌های بومی محلی نیاز به شناسایی بیشتر و بالا بردن سطح بینش و آگاهی مردم دارد که رونق این بازی‌ها جزو وظایف روابط عمومی‌ها است.

نظر دهید :

نام شما :*
ایمیل شما :
نظر شما :
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد را وارد کنید : *
reload, if the code cannot be seen