روابط عمومی‌ها باید شجاعت و جسارت را سرلوحه کار خود قرار دهند

تاریخ : 24-04-1400, 18:51 نویسنده : halakouhi بازدیدها : 125


مدیر روابط عمومی و ارتباطات هیات ورزش روستایی استان اصفهان: تدوین تقویم اجرایی روابط عمومی بسیار لازم است و باید تلاش شود تا با تدوین این تقویم در کنار بحث اطلاع‌رسانی، بعد فرهنگی ورزش نیز تقویت شود.

به گزارش روابط عمومی هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان:
شهره باقری مدیر روابط عمومی و ارتباطات هیات ورزش روستایی استان اصفهان در اولین نشست هم‌اندیشی مسئولین روابط عمومی هیات‌های ورزش روستایی منطقه جنوب استان با بیان اینکه روابط عمومی‌ها باید در تعیین و تدوین نقشه راه هیات‌ها نقش اجرایی‌تری را بر عهده بگیرند گفت: تدوین تقویم اجرایی روابط عمومی بسیار لازم است و باید تلاش شود تا با تدوین این تقویم در کنار بحث اطلاع‌رسانی، بعد فرهنگی ورزش نیز تقویت شود.
وی ادامه داد: ترویج اخلاق گرایی و توجه به شاخص‌های پهلوانی یکی از اهداف مهم فرهنگی هستند که روابط عمومی‌ها در تحقق این اهداف نقش بسزایی دارند.
شهره باقری به اهداف هیات ورزش روستایی استان اشاره و تصریح کرد: مهمترین رسالت ما در ورزش، بالا بردن سطح سلامت روحی و جسمی در جامعه است و جهت تحقق این مهم از جایگاه ویژه روابط عمومی باید بهره‌مند شد‌.
وی افزود: توسعه و گسترش فعالیت‌های هیات‌ها به شکل منسجم و هدفمند جهت اطلاع رسانی به جامعه مخاطب از مهمترین وظایف ما در این حوزه است.
عضو شورای راهبردی روابط عمومی فدراسیون ورزش روستایی با اشاره به تشکیل کمیته آموزش روابط عمومی در هیات‌ استان تشریح کرد: با استفاده از ظرفیت علمی و تجربی احسان احمدی در حوزه آموزش‌های تخصصی و کاربردی به عنوان مسئول این کمیته می‌توانیم در جهت تقویت روابط عمومی‌ها در سطح استان گامی بلند برداریم.
وی ادامه داد: دیگر کمیته واحد روابط عمومی استان، کمیته رسانه است که از تجارب و فضای رسانه‌ای استاد اصغر قلندری پیشکسوت رسانه‌های ورزشی کشور در این کمیته بهره‌مند خواهیم شد.
شهره باقری با بیان اینکه روابط عمومی‌ها باید شجاعت و جسارت را سرلوحه کار خود قرار دهند گفت: شجاعت ایجاد تغییرات بزرگ در حوزه روابط عمومی امری ضروری است که توام با احترام و حسن اخلاق می‌تواند در موفقیت شما نقش بسزایی داشته باشد.
وی افزود: به طور کلی روابط عمومی برای تزریق نشاط و انگیزه در به ثمر رسیدن کارهای تیمی هیات‌ها نقش بسیار حیاتی ایفا می‌کند.

نظر دهید :

نام شما :*
ایمیل شما :
نظر شما :
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد را وارد کنید : *
reload, if the code cannot be seen