تجهیز مجدد ۳۰۰ باب خانه ورزشی برای اولین بار در کشور

تاریخ : 6-05-1400, 13:08 نویسنده : halakouhi بازدیدها : 125


رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان:
ما افتخار داریم برای اولین بار در کشور بیش از ۵۷۰ باب خانه ورزش روستایی تا امروز افتتاح کرده‌ایم.

به گزارش روابط عمومی هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی استان اصفهان:
صبح امروز ششم مردادماه، مهدی اسدی رییس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان در آیین تجهیز ۳۰۰ خانه ورزش روستایی در سطح استان ضمن تبریک دهه‌ی امامت و ولایت و عيد سعید غدیرخم، گفت: نزدیک به ۷ ماه است که دکتر امیری خراسانی به عنوان ریاست فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی انتخاب شدند و طی اين مدت تمام تلاششان در خصوص اصلاح ساختار فدراسیون و شناساندن ورزش در روستاها بوده است.
وی ادامه داد: با کمال افتخار باید بگویم که بالاترین حضور مردم برای انتخابات ریاست جمهوری با توجه به اسناد و مدارک در پای صندوق‌های رای، مربوط به روستاها و شهرستان ها بوده است اما متاسفانه در ارتباط با خدمات دهی به روستاییان آنگونه که باید به آنها توجه نشده است، هر چند که در استان اصفهان اداره‌کل امور روستایی و شوراهای استانداری، اراده مبارزه با مواد مخدر و همچنین صنایع استان به ویژه شرکت سهامی ذوب آهن حامی هیات استان و فدراسیون ورزش روستایی بوده اند به طوریکه حتی رئیس شرکت ذوب آهن عضو هیات رییسه هیات استان نیز هستند.
رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی تصریح کرد: در سالی که گذشت با وضعیتی که داشتیم به غیر از مسابقات خانه‌های ورزش روستایی که در پنج رشته، بانوان و آقایان برگزار کردیم که متاسفانه در مرحله پنجم با ویروس کرونا روبرو شدیم.
وی افزود: ما افتخار داریم برای اولین بار در کشور بیش از ۵۷۰ باب خانه ورزش روستایی تا امروز افتتاح کرده‌ایم و ۱۵ باب خانه ورزش روستایی دیگر نیز امروز تجهیز و به بهره‌برداری خواهد رسید.
اسدی به تجهیز مجدد ۳۰۰ باب خانه ورزشی برای اولین بار در کشور اشاره کرد و گفت: توپ فوتبال، توپ والیبال، توپ فوتسال، راکت بدمینتون، طناب بازی، راکت تنیس و لباس ورزشی به ارزش حدود ۵ میلیون تومان اهدا شد.
رئیس هیات ورزش روستایی استان اصفهان به تلاش مجموعه هیات استان اصفهان اشاره کرد و گفت: از همه همکاران خودم در هیات استان مخصوصا مدیر روابط عمومی هیات استان که زحمات زیادی کشیدند و همچنین هیئت رئیسه هیات و همه عزیزانی که در این مجموعه به صورت جهادی فعالیت می‌کنند تشکر کنم.
۱وی ادامه داد: ویژه‌تر نیز باید از دکتر امیری خراسانی تشکر کنم که تا الان چهار بار به استان اصفهان سفر کردند و به امید روزی هستیم که شرمنده شهدا نباشیم چرا که وابستگی به این خط و آن خط حدی دارد یک روز باید سر به تیره تراب بگذاریم اگر اعتقاد داشته باشیم باید آن دنیا جواب بدهیم که بعد از شهدا چه کرده‌ایم و خدا نکند روزی بیاید که بگویند شهدا به ما که بعد از ما شما سکاندار ورزش بوده‌اید و در حقیقت چه کرده‌اید.

نظر دهید :

نام شما :*
ایمیل شما :
نظر شما :
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد را وارد کنید : *
reload, if the code cannot be seen