لزوم ایجاد تحولی عظیم در خصوص هویت بخشی به بازی‌های بومی محلی استان اصفهان

تاریخ : 6-05-1400, 15:12 نویسنده : halakouhi بازدیدها : 109


رئیس بسیج ورزشکاران استان اصفهان: حوزه ورزش روستایی برای سپاه حضرت صاحب الزمان عجل الله فرجه الشریف و سازمان بسیج ورزشکاران استان از اهمیت و اولویت بالایی برخوردار است.


به گزارش روابط عمومی هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان اصفهان:
صبح امروز ششم مردادماه، سرهنگ وحید رجبی رئیس بسیج ورزشکاران استان اصفهان در آیین تجهیز ۳۰۰ خانه ورزش روستایی در سطح استان ضمن تبریک دهه‌ی امامت و ولایت و عيد سعید غدیرخم، گفت: ضمن تبریک عید ولایت و تشکر از کلیه حامیان و دست‌اندرکاران این امر خیر خصوصا آقای اسدی، استاد و پیشکسوت همه ما در هیات ورزش روستایی استان که تلاش‌های ایشان برای همه ورزشکاران استان مشخص است و چهره شناخته شده و کم نظیری در این عرصه هستند.
وی ادامه داد: حوزه ورزش روستایی برای سپاه حضرت صاحب الزمان عجل الله فرجه الشریف و سازمان بسیج ورزشکاران استان از اهمیت و اولویت بالایی برخوردار است.
وحید رجبی با اشاره به جلسه روز گذشته سازمان بسیج ورزشکاران استان با مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری اصفهان تصریح کرد: در خصوص ۵۷ باب خانه ورزش روستایی در آینده نزدیک برای روستاهایی که این سالن‌های ورزشی در آن قرار دارد، خبرهای خوبی در راه است.
وی ادامه داد: در سال جاری دو هزار پایگاه مقاومت بسیج در حوزه بازی‌های بومی محلی تجهیز خواهند شد که برای هر پایگاه مبلغ ۳۶۰ هزار تومان پیش‌بینی شده است.
رئیس بسیج ورزشکاران استان اصفهان با بیان اینکه برای دو هزار نفر از مسئولین تربیت بدنی در پایگاه‌های مقاومت بسیج سطح استان دوره‌های یک روزه برنامه‌‌ریزی شده است گفت: بخش عمده‌ای از این پایگاه‌ها در روستاها قرار دارد که بر اساس تفاهم نامه مابین سپاه صاحب الزمان و فدراسیون و هیات ورزش روستایی استان، مدرسین هیات ورزش روستایی استان جهت آموزش مسئولین تربیت بدنی در پایگاه‌های سطح استان حضور خواهند یافت.
وی افزود: هدف از اجرای این طرح بزرگ، ایجاد تحولی عظیم در خصوص هویت بخشی به بازی‌های بومی محلی استان اصفهان است.
رجبی به اهمیت آشنایی و فراگیری
بازی‌های بومی محلی توسط عموم مردم خصوصا جوانان اشاره کرد و گفت: با تقویت بخش رسانه توسط روابط عمومی‌های فدراسیون، استان و شهرستان‌ها می‌توان به این مهم دست یافت.
وی ادامه داد: ما در استان همه توان خود را در جهت استفاده از ظرفیت رسانه‌ها برای انتشار مطلوب اخبار این حوزه، تقدیم مجموعه ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان خواهیم کرد.

نظر دهید :

نام شما :*
ایمیل شما :
نظر شما :
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد را وارد کنید : *
reload, if the code cannot be seen