ورزش از لذت‌های پاک و سالم است

تاریخ : 6-05-1400, 14:18 نویسنده : halakouhi بازدیدها : 107


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان: اعتیاد مهمترین آسیب شناخته شده توسط سازمان امور اجتماعی کشور است.

به گزارش روابط عمومی هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان:
محسن یارمحمدیان دبیر شورای هماهنگی مبار‌زه با مواد مخدر استان اصفهان در آیین تجهیز و راه اندازی ۱۵ باب خانه ورزش روستایی در ۹ شهرستان و تجهیز مجدد ۳۰۰ باب خانه ورزش در سطح استان اصفهان ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر خم با بیان اینکه موضوع اعتیاد موضوع جدی در موضوعات اجتماعی کشور است اظهار کرد: اعتیاد مهمترین آسیب شناخته شده توسط سازمان امور اجتماعی کشور است.
وی به سسله جلسات تشکیل شده و دسته بندی آسیب‌ها در کشور اشاره و تاکید کرد: اولین آسیب اعتیاد است و اعتیاد نیز هم معلول و هم علت است، تمام جرم و جنایت‌های دیگر نیز نشأت گرفته از اعتیاد و یا همزمان با اعتیاد هستند.
یارمحمدیان در ادامه افزود: اگر به سمت موضوع اعتیاد برویم و درخصوص آن برنامه‌ریزی کنیم قطعا از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی دیگر جلوگیری خواهیم کرد.
وی به وجود سه حوزه پیشگیری، درمان و مقابله در اعتیاد اشاره و تشریح کرد: حوزه مقابله در حال حاضر در حال انجام است و حسب ضرورت در آن شاهد نتایج زیادی نیستیم.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با بیان اینکه درمان اعتیاد بسیار سخت است گفت: به همین دلیل تلاش ستاد این است که در حوزه پیشگیری کار کند.
وی افزود: در دنیا هر یک دلار هزینه در حوزه پیشگیری از اعتیاد باعث صرفه‌جویی ۷۶ دلار در حوزه مقابله و درمان خواهد شد و این نشانگر این است که هر چه ما در حوزه پیشگیری تلاش کنیم شاهد نتایج آن نیز خواهیم بود در حالی که در حوزه‌‌های دیگر این چنین نیست.
یار محمدیان در ادامه افزود: با توجه به وظیفه ذاتی ستاد، ما هر ساله تفاهم‌نامه‌هایی با دستگاه‌های مختلف و دستگاه‌هایی که می‌توانند در حوزه پیشگیری کمک کنند داریم.
وی افزود: طبق تحقیقات و مصاحبه‌های انجام شده با افراد آن‌ها در خصوص دلایل اعتیاد دو موضوع کنجکاوی و کسب لذت را جزو الویت‌های خود عنوان کرده‌اند.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشاره به اینکه کسب لذت ازاین طریق نامشروع و ناپاک است تاکید کرد:‌ باید‌ تلاش نماییم که لذت‌های پاک و سالم را جایگزین کنیم و یکی از مهم‌ترین آن‌ها ورزش است که همه ما در مقاطعی لذت ورزش را تجربه کرده‌ایم‌
وی ادامه داد: قطعاً این موارد می‌تواند از اینکه افراد به سمت اعتیاد و مواد مخدر بروند پیشگیری کند و حضور ما در اینجا نیز به همین دلیل است.
یارمحمدیان با بیان اینکه ستاد مبلغ مناسبی را به سازمان ورزش و جوانان اختصاص داده که با آن موافقت و واریز شده است درخواست کرد که حتما سهم استان اصفهان را در این خصوص در نظر بگیرند چرا که استان اصفهان چهارباغ نیست.
وی ضمن تشکر از دکتر امیری خراسانی رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی به خاطر چهار بار حضور در اصفهان طی هفت ماه گذشته از وی درخواست کرد که به حاشیه شهر اصفهان و روستاهای این استان سفر کرده و از نزدیک شرایط را ببینند.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از مهدی بهرامی معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی ذوب آهن اصفهان و شرکت سهامی ذوب آهن به دلیل فعالیت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی تشکر کرد و گفت: تلاش می‌کنیم که شرکت فولاد مبارکه اصفهان را وارد حوزه ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی کنیم و امیداورایم که در این حوزه فعالیت کند.

نظر دهید :

نام شما :*
ایمیل شما :
نظر شما :
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد را وارد کنید : *
reload, if the code cannot be seen