رسالت هیات‌های ورزش روستایی توسعه ورزش در روستاها است

تاریخ : 6-05-1400, 16:00 نویسنده : halakouhi بازدیدها : 149



رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان شهرضا: همت بلند هیات ورزش روستایی استان در توسعه ورزش روستاها و مناطق عشایری و همچنین شناساندن ورزش این مناطق در کشو اقدامی بسیار ارزشمند است.

به گزارش روابط عمومی هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان شهرضا:
روح‌اله رضایی رئیس هیات ورزش روستایی شهرستان شهرضا در آیین تجهیز و راه اندازی ۱۵ باب خانه ورزش روستایی در ۹ شهرستان و تجهیز مجدد ۳۰۰ باب خانه ورزش در سطح استان اصفهان، ضمن تبریک دهه‌ی امامت و ولایت به نمایندگی از ۲۴ شهرستان استان اصفهان گفت: تقدیر و تشکر ویژه می‌کنیم از همت بلند هیات ورزش روستایی استان در توسعه ورزش روستاها و مناطق عشایری و همچنین شناساندن ورزش این مناطق در کشور که اقدامی بسیار ارزشمند است.
وی ادامه داد: هر شهرستان حدود ۴۰ هیات ورزشی دارد و هیات ورزش روستایی جزو هیات‌هایی که می‌توانند در مزایده‌های ادارات ورزش و جوانان شرکت کنند نیست.
رضایی به ظرفیت سالن‌های ورزشی و استخرها در شهرستان‌ها در جهت بهره‌مندی ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی در شهرستان‌ها اشاره کرد و گفت: با این اقدام هیات‌های ورزش روستایی در شهرستان‌ها می‌توانند رسالت خود که همان توسعه ورزش در روستاها و همچنین احیا و ترویج بازی‌های بومی محلی است بهتر عمل کنند.
وی افزود: برخی از روستاهای شهرستان‌های نطنز، نایین و شهرضا به دلیل وجود ایست‌های بازررسی بعد از این روستاها با مشکلات زیادی از جمله حضور قاچاقچیان روبرو هستند که امیدواریم مدیرکل محترم امور روستایی و شوراهای استانداری اصفهان نسبت به رفع این مشکل بزرگ توجه‌ ویژه‌ای داشته باشند.
رئیس هیات ورزش روستایی شهرستان شهرضا در پایان به تاثیر بسزای حضور چهره‌های ملی ورزشی در روستاها به مناسبت‌های مختلف و به صورت افتخاری در امر تشویق و ترغیب نوجوانان و جوانان به ورزش اشاره کرد.

نظر دهید :

نام شما :*
ایمیل شما :
نظر شما :
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد را وارد کنید : *
reload, if the code cannot be seen