میزبانی استان اصفهان در رقابت‌های لیگ چوب‌کشی کشور جای مباهات دارد

تاریخ : 11-09-1400, 20:53 نویسنده : halakouhi بازدیدها : 124


مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان:
امیدواریم در کنار فدراسیون ورزش‌ روستایی و بازی‌های بومی محلی بتوانیم مشارکت خوبی در احیای ورزش‌های بومی محلی و همچنین در راستای برگزاری مسابقات بین المللی داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان:
سیدمحمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در آیین اختتامیه مسابقات اولین لیگ چوب‌کشی کشور گفت: مسابقات بومی محلی به میزبانی استان اصفهان و رقابت چوب‌کشی در قالب تیم‌هایی که از سراسر کشور در آن حضور پیدا کردند جای مباهات دارد.
وی ادامه داد: از آقای دکتر امیری خراسانی رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی که با برنامه‌ریزی خردمند و هدفمند موفق شدند تغییر و تحول ژرف و عمیقی را در برنامه‌ها، اهداف و سیاست‌های فدراسیون در راستای احیای ورزش‌های بومی محلی و ملی ایجاد کنند، تقدیر و تشکر می‌کنم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به میزبانی این دوره از مسابقات لیگ ورزش‌های سنتی کشور اظهار کرد: از جناب سرهنگ اسدی ریاست محترم هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان، همکاران ایشان خصوصا سرکار خانم امین‌جواهری و همه اعضای تیم اجرایی که زحمت کشیدند تقدیر و تشکر می‌نمایم.
وی افزود: همچنین از عزیزانی که در معيت ریاست محترم فدراسیون در جلسه شرف حضور دارند و در این رقابت‌ها نیز زحمت کشیدند تا به نحو احسن اولین دوره لیگ چوب کشی کشور را برگزار کنیم تقدیر و تشکر می‌کنیم.
طباطبایی به ظرفیت استان اصفهان در برگزاری و میزبانی دیدارهای بین المللی اشاره کرد و گفت: امیدواریم در کنار فدراسیون ورزش‌ روستایی و بازی‌های بومی محلی بتوانیم مشارکت خوبی در احیای ورزش‌های بومی محلی و همچنین در راستای برگزاری مسابقات بین المللی داشته باشیم.
وی ادامه داد: استان اصفهان ماه آینده میزبان مسابقات جهانی روپایی و قهرمانی خواهد بود و اردیبهشت‌ماه سال آینده نیز مسابقات مچ‌اندازی جهانی و شمشیربازی قهرمانی جهان و در شهریورماه میزبانی مسابقات ملت‌های آسیا در رشته والیبال را میزبانی خواهد کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: ظرفیت‌های خیلی خوبی در استان اصفهان است که امیدواریم در راستای رسالت ملی و مذهبی که داریم در کنار فدراسیون بتوانیم اهداف و سیاست‌های مد نظر فدراسیون را با توجه به پتانسیل و ظرفیت خوب استان اصفهان در قالب اجرا شدن برنامه‌ها و اهداف فدراسیون ساعی و کوشا باشیم.

نظر دهید :

نام شما :*
ایمیل شما :
نظر شما :
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد را وارد کنید : *
reload, if the code cannot be seen