دیدار مهدی اسدی با شهردار جدید اصفهان

تاریخ : 4-04-1394, 10:38 نویسنده : 1q2w3e4r5T^ بازدیدها : 2208
به گزارش روابط عمومی هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان اصفهان، مهدی اسدی رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان اصفهان با مهدی جمالی نژاد شهردار جدید اصفهان دیدار و گفتگو نمود.
در این دیدار مهدی اسدی کلید داری شهر زیبای خدا را به جمالی نژاد تبریک گفت و در خصوص فعالیت های هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان توضیحاتی را ارائه نمود.
مهدی اسدی با بیان اینکه برگزاری بازی های بومی محلی نقش مهمی در احیاء فرهنگ بومی محلی یک جامعه دارد و به حضور ورزشکاران و اعضای این هیات در جشنواره های استانی، ملی و حتی بین المللی از جمله جشنواره بین المللی فرهنگ ناملموس در سال گذشته و استقبال بی نظیر بازدید کنندگان از غرفه این هیات اشاره نمود.
جمالی نژاد نیز با اشاره به موقعیت برتر فرهنگی استان در سطح کشور و جهان به عنوان پایتخت فرهنگ، تمدن اسلامی و نقش ویژه بازی های بومی محلی در این راستا، بر گسترش و توسعه این بازی ها در شهر اصفهان تاکید نموده و ضمن ابراز تمایل به حضور و تماشای بازی های بومی محلی آمادگی خود و مجموعه شهرداری را برای هرگونه همکاری و مساعدت با هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان اصفهان اعلام نمود.
دیدار مهدی اسدی با شهردار جدید اصفهان
مهدی اسدی که علاوه بر اینکه رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی می باشد، ریاست سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان را نیز بر عهده دارد، در این جلسه پیرامون این سازمان و شورای عالی بسیج ورزشکاران توضیحاتی را ارائه داد و شهردار اصفهان آمادگی خود را برای هرگونه همکاری با این سازمان اعلام نمود و به عنوان عضو شورای عالی بسیج ورزشکاران منصوب شد.
هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان اصفهان آرزوی موفقیت و سربلندی روز افزون برای جناب آقای جمالی نژاد به عنوان شهردار پایتخت تمدن و فرهنگ ایران اسلامی را دارد.

نظر دهید :

نام شما :*
ایمیل شما :
نظر شما :
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد را وارد کنید : *
reload, if the code cannot be seen