مهدی اسدی: اصفهان میزبان جشنواره ملی حرکت و برکت است

تاریخ : 6-01-1395, 20:23 نویسنده : 1q2w3e4r5T^ بازدیدها : 1577
به گزارش روابط عمومی هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان اصفهان، مهدی اسدی رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان اصفهان در خصوص فعالیت‌های این هیات در سال 94، اظهار داشت: در سال 94 نزدیک به 85 درصد از سند راهبردی هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان به انجام رسید.
وی گفت: یکی از زیباترین برنامه‌‌هایی که هیات در سال 94 برگزار کرد، میزبانی مسابقات لیگ چوخه کشور بود که برای اولین بار با حضور 50 چوخه‌کار از 12 استان در اصفهان برگزار شد و نماینده اصفهان موفق به کسب مقام سوم این رقابت‌ها شد.
اسدی ادامه داد: دو سال است که تیم بانوان اصفهان در مسابقات لیگ برتر هفت‌سنگ حضور دارد و در سال 94 موفق به کسب مقام پنجم در بین 30 استان کشور شد و حضور این تیم در لیگ برتر قطعی شد.
رئیس هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان بیان داشت: همزمان با برگزاری جشنواره "حرکت و برکت" روستائیان استان اصفهان، روستای ازان میزبان هفتمین المپیاد روستاییان در سال 94 نیز بود.
وی افزود: زیباترین کاری که هیات در سال 94 انجام داد و جای تشکر و قدردانی از اداره‌کل ورزش و جوانان، فدراسیون، استانداری، مدیرکل امور روستایی استانداری، دهیاران و هیات‌های روستایی شهرستان‌ها دارد، راه‌اندازی خانه ورزش در روستاهای محروم و دورافتاده استان اصفهان بود.
اسدی ادامه داد: امسال هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان میزبان مسابقات شترسواری در روستای مصر با حضور هفت استان بود که این مسابقات به زیبایی تمام برگزار شد.
اسدی ادامه داد: در سال 94 تعامل خوبی با سازمان ورزش شهرداری اصفهان هم در بحث بازی‌های بومی و محلی که در شهر اصفهان برگزار شد و هم در برگزاری جشنواره عیدانه سازمان ورزش شهرداری داشتیم که در ایام نوروز در میدان امام علی (ع) و شهر رویاها برگزار می‌شود.
وی در مورد مشکلات این هیات در سالی که گذشت، بیان داشت: در برنامه‌ریزی هیئت بنا بر این بود که حداقل 100 خانه ورزش راه‌اندازی شود اما به دلیل اینکه یک‌سری از دوستان تعهداتشان را به‌ طور کامل انجام ندادند و به دلیل مشکلات مالی و کمبود بودجه، نتوانستیم این کار را به‌ صورت کامل به سرانجام برسانیم و در نهایت 70 خانه ورزش راه‌اندازی شد که در سال 95 این کار را به انجام می‌رسانیم و 30 خانه ورزش باقیمانده را راه‌اندازی می‌کنیم. درصدد هستیم که در پنج سال آینده حداقل نیمی از روستاهای اصفهان از خانه ورزش بهره‌مند شوند.
اسدی در خصوص برنامه‌های هیات در سال 95، گفت: اولین قدم ما برای سال جدید این بود که بیمه ورزشی روستاییان را از 12 هزار تومان به 10 هزار تومان کاهش دادیم و تمام روستاییان می‌توانند با این بیمه در کلیه رشته‌های ورزشی با تمام امکانات شرکت کنند. سال 95 میزبان جشنواره حرکت و برکت ملی کشور مخصوص بانوان و المپیاد ملی عشایر ایران هستیم.
وی تصریح کرد: سال 94 برای من سالی بد و برای هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی اصفهان سال خوبی بود. از این جهت برای من بد بود که نتوانستم خواسته‌ها و نظری که خودم داشتم را به‌ طور کامل به انجام برسانم. افتخار داریم که توانستیم قدم کوچکی در امر ترویج فرهنگ ورزش روستایی اعم از کلاسیک و بومی و محلی در محلات اصفهان برداریم.
مهدی اسدی: اصفهان میزبان جشنواره ملی حرکت و برکت است

نظر دهید :

نام شما :*
ایمیل شما :
نظر شما :
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد را وارد کنید : *
reload, if the code cannot be seen