نشست خبري رييس هيات ورزش روستايي و بازيهاي بومي محلي شهرستان لنجان و كميته روستايي ستاد دهه فجر بخش باغبهادران شهرستان لنجان با حضور اصحاب رسانه بمناسب دهه فجر برگزار گرديد

تاریخ : 18-11-1396, 06:49 نویسنده : halakouhi بازدیدها : 592
بيش از ٢٠ برنامه و جشنواره ورزشي بومي و فرهنگي محلي در روستاها و شهرهاي شهرستان بزرگ لنجان بمناسبت دهه فجر برگزار مي گردد.

رييس هيات ورزش روستايي وبازيهاي بومي محلي شهرستان لنجان در نشست خبري برنامه هاي دهه مبارك فجر اين هيات گفت:در دهه فجر امسال بيش از ٢٠ عنوان برنامه فرهنگي ورزشي را با مساعدت بخشداري ؛ دهياري ها ؛ شهرداري ها و اداره ورزش و جوانان در سطح شهرستان برگزار كنيم.

اميرحسين صمدانى اين برنامه هارا شامل ديدار از خانواده معظم شهداي روستايي ؛ غباررويي گلزار شهدا توسط ورزشكاران روستايي ؛ جشنواره هاي فرهنگي حركت بركت روستايي ؛ جشنواره هاي صنايع دستي ؛ پخت غذاهاي محلي ؛ مسابقات متنوع ورزشي ؛ پياده روي و ... دانست.

مشاور فرماندار درامورجوانان همچنين به برگزاري مسابقات ورزشي در روستاها اشاره كرد وگفت:تجهيز روستاها به امكانات اوليه ورزش از اولويت هاي ماست كه بامساعدت مسوولين و اداره ورزش وجوانان شهرستان به نتيجه هاي مطلوب تري خواهد رسيد.

اميرحسين صمدانى همچنين ضمن اشاره به جزئيات برنامه ها گفت:بعد از دو سال خادمي روستاييان در اين هيات تجربه نشان داده که آموزش و تمرین مهارت­های مختلف، برخورداری ورزش­های بومی و محلی از تنوع و گوناگونی، سهولت انجام ورزش­های بومی و محلی، پیوند با ساختارهای فرهنگی روستا، قابلیت سازگاری بالا با شرایط جامعه امروزی، جلوگیری از انحرافات اجتماعی در جوانان، وجود زمینه برگزاری جشنواره­های ورزشی بومی و محلی، به عنوان مهم­ترین مزیت ورزش­های بومی و محلی شهرستان برای توسعه ورزش روستایی محسوب می­شوند.

مسوول كميته روستايي ستاددهه فجر بخش باغبهادران همچنين ضمن دعوت از عموم مردم و روستاييان جهت حضور در حماسه و راهپيمايي ٢٢ بهمن گفت:٢٢ بهمن ماه ٥٧ پایانی شد بر قرن‌ها نظام پادشاهی، بر سرسپردگی به قدرت‌ها، بر خودکامگی، ظلم و سیاهی؛ و آغازی شد بر حکومت مردم بر سرنوشت خویش، این حماسه بزرگ بر آمده از هویت ایرانی و اسلامی ماست؛ بر آمده از تمدنی بزرگ به قدمت تاریخ با داستان‌ها و افسانه‌های حماسی سرشار از بزرگی و آزادگی؛ و بر آمده از آیینی الهی به سرخی عاشورا و سبزی انتظار 22 بهمن روز بزرگ پیروزی ما ملت ایران است.

نظر دهید :

نام شما :*
ایمیل شما :
نظر شما :
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد را وارد کنید : *
reload, if the code cannot be seen