تازه ها
امروز : شنبه، 15 اردیبهشت 1403

تطهیری مقدم: یکی از بهترین اردوهای چند سال اخیر تیم ملی فوتوالی در اصفهان برگزار شد

تاریخ : 20-04-1397, 20:32 نویسنده : roosta بازدیدها : 629 نظرات : 0 موضوع : خبرها / اخبار ویژه / کمیته ها / مسابقات


محمد تطهیری مقدم با اشاره به برگزاری اولین اردوی تیم ملی فوتوالی کشور در اصفهان، گفت: اولین اردوی تیم ملی با حضور 12 نفر به میزبانی هیأت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی اصفهان برگزار شد و با پایان اردو، دومین اردوی تیم ملی فوتوالی از تاریخ 24 تا 27 تیرماه با حضور 8 نفر به میزبانی تهران برگزار خواهد شد و از بین این 8 نفر، 6 نفر به اردوی سوم تیم ملی فوتوالی به قشم دعوت خواهند شد

سرمربی تیم ملی فوتوالی افزود: اردوی قشم از تاریخ 31 تیرماه الی 10 مردادماه ادامه خواهد داشت و از نفرات انتخاب شده اردوی دوم، 4 نفر در قالب 2 تیم به مسابقات آسیایی اعزام می شوند.

وی به نائب قهرمانی ایران در دوره گذشته این رقابت ها اشاره کرد و افزود: مسابقات امسال با حضور 25 تیم در کشور تایلند برگزار خواهد شد که کشور تایلند به دلیل میزبانی و کشور ایران برای کسب نائب قهرمانی در دوره گذشته با حضور 2 تیم در این رقابت ها شرکت می کنند.

سرمربی تیم ملی فوتوالی به میزبانی خوب هیأت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان اصفهان اشاره کرد و گفت: یکی از بهترین اردوهای چند سال اخیر تیم ملی فوتوالی، اردوی اخیر اصفهان بود و خوشبختانه هیأت ورزش روستایی استان، تمامی امکانات استاندارد از جمله سالن بدنسازی، استخر، زمین تمرینی و ... را برای تیم ملی فراهم کرد و من از آقایان اسدی، صفائی و سلیمانی بابت فراهم کردن مقدمات این اردوی خوب در اصفهان تشکر می کنم و رضایت خود را به فدراسیون نیز ابراز کرده ام.

تطهیری مقدم در پایان گفت: خوشبختانه تمرینات تکنیکی و تاکتیکی خوبی در اصفهان انجام شد و بازکنان از آمادگی 70 درصدی برخوردارند که امیدواریم با برگزاری اردوهای بعدی، آمادگی کامل را بدست آوریم و نتایج خوبی در مسابقات آسیایی کسب کنیم.

اولین اردوی آماده سازی تیم ملی فوتوالی از تاریخ 15 الی 20 تیرماه به میزبانی هیأت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان اصفهان برگزار شد.

نظر دهید :

نام شما :*
ایمیل شما :
نظر شما :
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد را وارد کنید : *
reload, if the code cannot be seen