بانوان ورزشکار ایران الگوی ورزشکاران جهان هستند

تاریخ : 3-06-1399, 18:29 نویسنده : roosta بازدیدها : 358 نظرات : 0 موضوع : اخبار ویژه
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان: بانوان ورزشکار محجبه ایران در المپیک نشان دادند حجاب برای ورزش محدودیت نیست.
به گزارش روابط عمومی هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان:
مهین فرهادی زاد صبح امروز در گردهمایی نایب رییسان هیئت‌های ورزشی استان اصفهان که در باغ بانوان اصفهان برگزار شد، گفت: در رشته‌های مختلفی که می‌توانیم در بخش بانوان فعالیت داشته باشیم ۶۶۹ ورزشکار ملی پوش اصلی داریم و سهم اصفهان ۷۵ نفر است که این نشان دهنده قدرت و توانمندی ورزشکاران اصفهانی است.
وی همچنین تصریح کرد: استان اصفهان در میان ۵ استان برتر کشور بعد از تهران از نظر تعداد ورزشکاران ملی پوش قرار دارد و به واقع قطب ورزش کشور است.
فرهادی زاد در ادامه افزود: این فدراسیون و هیئت‌ها در زیر مجموعه، رشته خاصی ندارند بلکه رشته‌ها با توجه به ماهیت خدمات رسانی امتیاز بندی می‌شوند که نیاز است تمام رشته‌ها به این فدراسیون کمک کنند.
وی ادامه داد: ایران در دوره قبل مسابقات جهانی پیوند اعضا با کاروان ۴۰ نفره خود توانست در رده سوم جهان قرارگیرد که ۷ نفر از ورزشکاران مدال آور کاروان از دختران و پسران اصفهان بودند.
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، در خصوص اولین حضور بانوان محجبه ایرانی در المپیک پکن، گفت: ایران در اداره کردن ورزش بانوان در جهان الگو شده است و باعث شده که رعایت حجاب در مسابقات برای دیگر کشورها نیز آسان شود.
وی افزود: ورزشکاران زن ایران در بخش‌هایی الگو بوده‌اند و تبلیغ ایران و حجاب را کرده‌اند و تنها عرصه‌ای که می‌تواند توانایی زنان را نشان دهد ورزش است چراکه در مسابقات المپیک پکن زمانی که در ابتدای کاروان ایران بانوان تیرانداز ما رژه رفتند نگاه تحسین برانگیز همه را دیدم و اینکه چگونه مسئولان ورزش جهان به غفوری فرد تبریک گفتند، فرهنگ سازی و الگوسازی و کار تبلیغاتی که در ورزش با هزینه کم می شود را نمی توان انکار کرد.
فرهادی زاد متذکر شد: خرسندم که توانستیم ورزش بانوان را به این نقطه برسانیم و امید و انگیزه‌ای که شما می‌دهید، به ما کمک می‌کند تا با تلاش و روحیه بیشتری به ورزش خدمت کنیم.
وی در پایان صحبت‌های خود خاطر نشان کرد: تمام فعالیت‌های ورزشی فدراسیون‌ها ارزیابی می‌شود و براساس فعالیتی که داشتند بودجه دریافت می‌کنند و در بسیاری از رشته‌ها فعالیت بانوان بسیار چشمگیر بوده است.

نظر دهید :

نام شما :*
ایمیل شما :
نظر شما :
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد را وارد کنید : *
reload, if the code cannot be seen