تازه ها
امروز : شنبه، 15 اردیبهشت 1403

استان اصفهان در تجهیز خانه های روستایی پیشتاز است

تاریخ : 17-09-1399, 17:15 نویسنده : roosta بازدیدها : 338 نظرات : 0 موضوع : اخبار ویژه

جلسه بررسی مسائل، مشکلات و ارائه راهکار در خصوص ورزش روستایی در دفتر مدیر کل روستایی و شوراهای استانداری استان اصفهان برگزار شد.
در این جلسه مهدی اسدی با اشاره به اینکه ۲۸۱ خانه ورزش روستایی از زمان تصدی آقای رحمانی در سمت مدیرکل روستایی و شوراهای استانداری اصفهان تا کنون در روستاهای متقاضی افتتاح شده است گفت: تمام این خانه‌های ورزش تحت نظارت و مسئولیت دهیاران اداره ورزش و جوانان شهرستان‌ها مدیریت می‌شود.
وی در ادامه افزود: ما حدود ۱۰ الی ۱۵ میلیون امکانات ورزشی در اختیار دهیارانی که مکانی برای خانه ورزش در نظر داشتند قرار داده‌ایم.
رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان اصفهان با اشاره به اینکه این هیئت تاکنون در تجهیز خانه‌های ورزش روستای در کشور پیشتاز بوده است گفت: دومین استان در این امر ۲۰۰ خانه ورزش کمتر از استان اصفهان تجهیز کرده است.
به گفته وی ۵۱۰ روستا از حدود ۸۵۲ روستای دارای دهیاری از ابتدای این طرح تاکنون مجهز به خانه ورزش روستایی شده‌اند.
اسدی به اولین جشنواره ملی روستا اشاره و تشریح کرد: این جشنواره در شاهین شهر برگزار شد و حدود ۱۳۰۰ نفر از مردم روستاها با لباس‌های محلی در این جشنواره شرکت کردند.
رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان با ابراز تاسف از تعطیلی برخی از خانه‌های ورزش روستایی در برخی از شهرستان‌ها تاکید کرد: اداره خانه‌های ورزش بر عهده دهیاران است و آن‌ها باید ورزش را در روستا احیا کنند و با اداره ورزش و جوانان و هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان خود هماهنگی‌های لازم را انجام دهند تا مانع تعطیلی خانه های ورزش روستایی شوند.
وی در پایان از مدیرکل روستایی و شوراهای استانداری استان اصفهان خواست تا هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی را در تجهیز ۲۲ خانه ورزش در سال جاری یاری کنند.
علی رحمانی مدیرکل روستایی و شوراهای استانداری اصفهان عملکرد هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان اصفهان در احیای ورزش روستاها موثر دانست و افزود: دهیاران به طور مستقیم زیر نظر بخشداری فعالیت می‌کنند و نظارت عالی در این خصوص با بخشداران است و اگر خانه ورزش روستایی تعطیل شده است باید بخشداران در خصوص تعطیلی آن توضیح دهند.
وی افزود: بخشداران باید‌ مشکلات را با هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی مطرح می‌کردند.
به گفته رحمانی اداره، تجهیز مجدد، رفع کمبودهای خانه‌های ورزش و تشویق مردم به ورزش با دهیاران است.

نظر دهید :

نام شما :*
ایمیل شما :
نظر شما :
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد را وارد کنید : *
reload, if the code cannot be seen