تازه ها
امروز : سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403

روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گرامی باد

تاریخ : 28-01-1400, 23:58 نویسنده : roosta بازدیدها : 250 نظرات : 0 موضوع : اخبار ویژه


رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان طی پیامی روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به نیروهای ارتشی خاصه ارتشیان ورزشکار استان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان: متن پیام مهدی اسدی بدین شرح است؛

بسمه تعالی
ارتش جمهوری اسلامی ایران همزمان با کسب دستاوردهای نظامی و افزایش اقتدار در منطقه، توانسته در بخش ورزش و تربیت بدنی نیز به موفقیت‌های بزرگی دست یابد و زمینه‌ساز افزایش آمادگی جسمانی اقشار مختلف ارتش شود.
امروز می‌بینیم که ارتش جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر دانش افسران جوان و متعهد و همچنین تجربه امیران دلاورش در چارچوب آرمان‌های انقلاب اسلامی، با تاسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری مدظله‌العالی در تقویت حداکثری و مواجهه با دشمن خوش درخشید و در جهت تحقق گام دوم انقلاب به عنوان بازوی قدرتمند دولت‌ها در حمایت از منافع ملی گام برداشته است.
خدا را شاکریم که حفاظت از ایران اسلامی بر عهده فرزندانی است از جنس اقتدار و استقامت که با عزمی پولادین سربلندی ایران اسلامی را هدف خود قرار داده‌اند.
بر کسی پوشیده نیست که ارتش جمهوری اسلامی ایران از عناصر اصلی قدرت ملی و وجود نیروهای مسلح پیش‌نیاز بقای ملی است همانگونه که نیروهای جان بر کف و خدوم ارتش نهال انقلاب شکوهمند را با خون خود آبیاری و در به بار نشستن این درخت تنومند، همواره در صحنه حاضر بوده‌اند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ارتش فرارسیدن ۲۹ فروردین‌ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به غیور مردان بی بدیلش که با رشادت‌ و از خودگذشتگی مرزهای کشور را امن، آسمان، دریا و زمینش را مصون نگهداشته‌اند تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم در سايه الطاف الهی شاهد توفیق روز افزون این افتخار آفرینان در حفظ دستاوردهای نظام مقدس و دفاع از کیان اسلامی باشیم.

نظر دهید :

نام شما :*
ایمیل شما :
نظر شما :
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد را وارد کنید : *
reload, if the code cannot be seen