تازه ها
امروز : یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403

اولین نشست هم‌اندیشی مسئولین روابط عمومی هیات‌های استانی فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی برگزار شد

تاریخ : 2-04-1400, 14:47 نویسنده : roosta بازدیدها : 241 نظرات : 0 موضوع : اخبار ویژه


اولین نشست هم‌اندیشی مسئولین روابط عمومی هیات‌های استانی فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی، پیش از ظهر امروز چهارشنبه دوم تیرماه به صورت وبیناری به همت روابط عمومی این فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان:
اولین نشست هم‌اندیشی مسئولین روابط عمومی هیات‌های استانی فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی، پیش از ظهر امروز چهارشنبه دوم تیرماه به صورت وبیناری با حضور کاوه احمدی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، محمدتقی امیری خراسانی رئیس و میلاد مقیمی‌زاده مدیر روابط عمومی و ارتباطات فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی، شهره باقری مدیر روابط عمومی و ارتباطات هیات ورزش روستایی استان اصفهان برگزار شد.
در ابتدا رئیس فدراسیون ورزش روستایی، با تبریک به مناسبت ولادت امام رضا(ع) گفت: از تلاش کلیه همکاران خود در حوزه ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی که با مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ نشان دادند، در تمامی عرصه‌ها جامعه ورزش روستایی در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند تقدیر و تشکر می‌کنم.
وی ادامه داد: همچنین از تک تک مسئولین روابط عمومی هیات‌های استانی که تلاش‌های آنها باعث نمود فعالیت‌های استانی می‌شود نیز سپاسگزارم.
محمدتقی امیری خراسانی هدف اصلی فدراسیون و هیات‌های استانی را توسعه ورزش‌ها در مناطق روستایی عشایری و همچنین توسعه و احیا ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی محلی عنوان کرد و افزود: روابط عمومی‌ها باید در بحث مستندسازی ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی محلی برای ثبت میراث فرهنگی ناملموس کشور هم‌افزایی داشته باشند.
وی در مورد موارد مطرح شده از سوی مدیران روابط عمومی استان‌ها گفت: در موارد مطرح شده به نکات مثبتی اشاره شد که باید با دید تخصصی به آنها نگریست.
امیری خراسانی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های فدراسیون در اولین اقدام، شورای راهبردی با حضور روسای هیات‌های استانی تشکیل شد که در ادامه جلساتی ویژه دبیران، نواب رییس و روابط عمومی‌ها خواهیم داشت.
وی افزود: البته این برنامه زمان‌بر خواهد بود ولی آینده‌ی خوبی برای آن پیش بینی شده است.
رئیس فدراسیون ورزش روستایی خطاب به میلاد مقیمی‌زاده مدیر روابط عمومی و ارتباطات فدراسیون گفت: کارگروهی ذیل شورای راهبردی تشکیل شود، به این گونه که در مناطق ۶ گانه کشور، مدیران روابط عمومی جلسات تخصصی در راستای مبحث روابط عمومی تشکیل دهند.
وی سال ۱۴۰۰ را سال کاشت و برای برداشت در سال ۱۴۰۱ ابراز امیدواری کرد.
امیری خراسانی در خصوص تخصیص اعتبار ویژه برای واحدهای روابط عمومی نیز اظهار کرد: تخصیص اعتبار در این حوزه لازم است و در دستور کار قرار خواهیم داد.
در ادامه کاوه احمدی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان گفت: فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی با توجه تعدد و تنوع در انجمن‌ها و رشته‌هایی که دارد به نوعی یک وزارت ورزش و جوانان کوچک در گستره‌ای به وسعت تمام روستاهای بزرگ و کوچک و نزدیک و دور افتاده ایران عزیز است.
وی افزود: بیش از ۱۱۰۰ بازی بومی محلی در کشور شناسایی شده و سعی بر این است که با همکاری وزارت ورزش و جوانان و نهادهای مرتبط این میراث فرهنگی ناملموس و گران‌بها به نسل‌های بعدی منتقل شود و تلاش ما بر این است که به ترویج و احیای این فرهنگ و بازی‌ها بپردازیم.
احمدی با اشاره به نقش روابط عمومی در هیات‌های ورزش روستایی تصریح کرد: این شما همکاران محترم روابط عمومی هستید که با پویایی، خلاقیت و آينده‌نگری باید از همه ابزار ارتباطاتی برای دست‌یافتن به اهداف متعالی فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان بهره بگیرید.
وی ادامه داد: با مدیریت زمان، منابع و امکانات مخاطبان خود را به مشارکت در فعالیت‌های سلامت محور و ورزش همکانی و حضور در عرصه قهرمانی ترغیب و تشویق کنید‌.
سپس مسئولین روابط عمومی هیات‌های استانی به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.
شهره باقری مدیر روابط عمومی هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان ضمن تشکر از دکتر امیری خراسانی جهت حضور در این نشست و همچنین میلاد مقیمی‌زاده مدیر روابط عمومی فدراسیون گفت: جا دارد از همراهی و همکاری همه‌ جانبه آقای مقیمی‌زاده تشکر ویژه‌ای داشته باشم.
وی ادامه داد: مدیران روابط عمومی در حوزه کاری خود علاوه بر تخصص، باید خلاقیت و نوآوری نیز داشته باشند.
باقری به اقدام هیات استان اصفهان در توسعه روابط عمومی و ارتباطات در این هیات اشاره کرد و افزود: هیات ورزش روستایی استان اصفهان در هر ۲۴ هیات تابعه خود یک نفر مسئول روابط عمومی دارد که اخبار سطح شهرستان را به استان انتقال می‌دهد.
وی افزود: امروز در سایه مدیریت آقای اسدی ریاست محترم هیات استان اصفهان، مفتخریم که اخبار فعالیت‌های ورزشی کلیه روستاهای استان اصفهان، طبق استاندارهای خبرنویسی در وب‌سایت رسمی هیات استان اصفهان منتشر می‌شود.
در پایان میلاد مقیمی‌زاده مدیر روابط عمومی و ارتباطات فدراسیون ورزش روستایی پس از تشکر از حضور مسئولین روابط عمومی استان‌ها، توضیحاتی در خصوص فعالیت در حوزه روابط عمومی و ارتباط موثر هیات‌های استانی با فدراسیون داد و تصریح کرد: تا پایان هفته آینده کارگروه روابط عمومی تشکیل و اعضای شوراهای مناطق ۶ گانه کشوری نیز معرفی می‌گردند.
وی افزود: روابط عمومی فدراسیون دوره‌های آموزشی ویژه مدیران روابط عمومی استان‌ها را در برنامه خود دارد که در آینده‌ای نزدیک چگونگی برگزاری این دوره‌ها اعلام خواهد شد.


نظر دهید :

نام شما :*
ایمیل شما :
نظر شما :
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد را وارد کنید : *
reload, if the code cannot be seen