تازه ها
امروز : دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403

فینالیست‌های المپیاد خانه‌های ورزش روستایی به فدراسیون معرفی می‌شوند

تاریخ : 10-08-1400, 15:34 نویسنده : roosta بازدیدها : 209 نظرات : 0 موضوع : اخبار ویژه / مسابقات / بازی بومی محلی / خانه های ورزش روستایی


نایب رئیس بانوان هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان: نوجوانان دختر روستایی در ۵ رشته طناب‌زنی، شطرنج، دارت، فوتبال‌دستی و تنیس روی‌میز به رقابت پرداختند که با میزان استقبال از رشته‌های فوتبال‌دستی ۸۰ ، تنیس روی‌میز ۷۰ و بقیه رشته‌ها با ۶۰ درصد روبرو شدیم.


به گزارش روابط عمومی هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان:
مهری‌السادات امین‌جواهری نایب رئیس بانوان هیات ورزش روستایی استان با اشاره به پایان مرحله استانی اولین المپیاد خانه‌های ورزش روستایی ویژه نوجوانان دختر استان اصفهان تصریح کرد: این المپیاد در ۵ مرحله برنامه‌ریزی شده که ۳ مرحله از آن داخل استان‌ها برگزار می‌شود و دو مرحله دیگر منطقه‌ای و کشوری است.
وی ادامه داد: در هیات ورزش روستایی استان، شهرستان‌های استان به سه منطقه شمال، غرب و جنوب تقسیم بندی شده است که نفرات برگزیده در مرحله شهرستانی با توجه به موقیت جغرافیایی شهرستان خود در یکی از مناطق استان رقابت کردند.
امین‌جواهری گفت: مسابقات در منطقه شمال به میزبانی شهرستان نطنز، منطقه غرب شهرستان نجف‌آباد و منطقه‌ جنوب شهرستان مبارکه برگزار شد.
وی افزود: فینال مسابقات المپیاد خانه‌های ورزش روستایی پس از مسابقات منطقه‌ غرب در شهرستان نجف‌آباد برگزار و به نفرات اول تا سوم هر منطقه حکم قهرمانی و مدال اهدا شد که فینالیست‌های پنج رشته، برای شرکت در مرحله منطقه‌ای کشوری به فدراسیون ورزش روستای و بازی‌های بومی محلی معرفی خواهند شد.
نایب رئیس بانوان هیات ورزش روستایی استان اصفهان با بیان اینکه امروزه نوجوانان بیشترین وقت خود را صرف بازی‌های رایانه‌ای و فضای مجازی می‌کنند گفت: با توجه به رده سنی تعیین شده از سوی فدراسیون برای شرکت کنندگان در این المپیاد که ۱۴ تا ۱۶ سال بود، خوشبختانه شاهد استقبال نوجوانان از این مسابقات و همچنین رشته‌های معرفی شده بودیم.
وی ادامه داد: نوجوانان دختر روستایی در ۵ رشته طناب‌زنی، شطرنج، دارت، فوتبال‌دستی و تنیس روی‌میز به رقابت پرداختند که با میزان استقبال از رشته‌های فوتبال‌دستی ۸۰ ، تنیس روی‌میز ۷۰ و بقیه رشته‌ها با ۶۰ درصد روبرو شدیم.
مهری‌السادات امین‌جواهری در پایان از همکاری مرضیه فرامرزی و الهام بازدار از اعضای هیات ورزش روستایی استان در برگزاری مسابقات منطقه‌ای و فینال نوجوانان دختر اولین المپیاد خانه‌های ورزش روستایی تشکر و قدردانی نمود.

نظر دهید :

نام شما :*
ایمیل شما :
نظر شما :
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد را وارد کنید : *
reload, if the code cannot be seen