تازه ها
امروز : سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403

آئین اختتامیه مسابقات والیبال و فوتسال روستاییان کاشان برگزار شد

تاریخ : 18-10-1401, 09:50 نویسنده : roosta بازدیدها : 74 نظرات : 0 موضوع : خبرها / اخبار ویژه / کاشان
به گزارش روابط عمومی هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان، مهدی زاهدی در مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره مسابقات والیبال و فوتسال روستاییان شهرستان کاشان با بیان اینکه شیوه فرمانداری حمایت از ورزش به خصوص راه اندازی و ترویج ورزش‌های ارزان قیمت میان ساکنان شهری و روستایی کاشان است تصریح کرد: زمانی‌که اوقات فراغت جوانان و نوجوانان از طریق پرداختن به ورزش‌های مختلف پر شود نه تنها سلامتی جسمی آنها تامین شده بلکه امید آنان برای آینده ایی بهتر بیشتر می شود.
وی افزود: به صراحت می گویم ممکن است فرزندان پیش از رسیدن به سن نوجوانی به امر و نهی های والدین توجه کنند ولی در دوران نوجوانی به لحاظ مرحله مهم دوران زندگی هدایت وکنترل به شیوه های قبلی امری سخت است و چه بهتر که قبل از شروع دوران بلوغ واستقلال شخصیتی، به سمت ورزش های سالم راهنمایی شوند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه کاشان یادآورشد: بدون اغراق و جانبداری می توان گفت هیات ورزش های روستایی و بومی محلی شهرستان کاشان یکی از بهترین و موفق‌ترین مجموعه‌های ورزشی از منظر کسب قهرمانی‌های متعدد و همچنین مدیریت جهادی آن توسط سید علی افراشی است.
زاهدی‌ تاکید کرد: مادامی که جوانان حضور بیشتری در عرصه ورزشی داشته باشند دشمن نخواهد توانست با توطئه و برنامه‌های ویران‌گر آنان را طعمه خود قرار دهد، چراکه فرزندان این مرز و بوم در کنار ورزش فرصتی برای توجه به گفته‌های آنان نخواهند داشت.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان هم در این مراسم ضمن اشاره به جایگاه ممتاز هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی کاشان در سطح کشور گفت: تمامی مدیران هیات‌های ورزشی حکم افتخاری دریافت می‌کنند یعنی اینکه بدون دریافت حقوق و مزایای قانونی برای ارتقا ورزش تلاش می کنند.
محمدجواد سلامیان زاده ابراز کرد: هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی کاشان از جمله هیات های موفق ورزشی است که ‌سال هاست در سطح استان اصفهان و کشور رتبه نخست را کسب می‌کند.
وی در این جلسه با بیان اینکه ساخت سالن‌های ورزشی در روستاها ضمن کمک به افزایش سرانه ورزشی ابزاری برای جذب گردشگر و جلوگیری از مهاجرت روستاییان است تاکید کرد: خیرین زیادی برای ساخت واحدهای ورزشی در روستا ها اعلام آمادگی کرده اند که نبود زمین مانع تحقق خواسته آنان شده است.
رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی کاشان هم با بیان اینکه این هیات موفق شده در تمامی روستاهای کاشان خانه های ورزش دایر کند افزود: ساخت خانه‌های ورزش در برخی از شهرهای کاشان انجام شده و این مراکز ورزشی می‌تواند هنگام بروز حوادث طبیعی محلی برای اسکان موقت مردم نیز باشد.
سیدعلی افراشی خاطرنشان کرد: این هیات تلاش کرده در کنار برگزاری منظم مسابقات ورزشی تحت عناوین مختلف در طول سال نسبت به معرفی آداب و سنت های اهالی روستا اقدام کند ودر این حوزه نیازمند همکاری بیشتر دهیاران هستیم.
وی یادآورشد: دوازدهمین دوره مسابقات والیبال و فوتسال روستاییان شهرستان کاشان از ابتدای سال جاری در ۲ بخش آقایان و بانوان شروع شد و در بخش فوتسال آقایان ۲۸ روستا تحت عنوان جام نهج‌البلاغه شرکت کردند و روستای اسدآباد از توابع بخش مرکزی در جایگاه اول قرار گرفت.
رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی کاشان ادامه داد: در بخش فوتسال بانوان هم ۸ روستا با عنوان جام شعبانیه شرکت کردند و روستای علوی از بخش نیاسر رتبه نخست را کسب کرد، در بخش والیبال بانوان جام امر به معروف و نهی از منکر ۱۶ تیم شرکت کردند و روستای آذران از توابع برزک مقام نخست را کسب کرد و در بخش آقایان هم با عنوان جام نهج‌البلاغه و با حضور ۱۲ روستا برگزار شد روستای آذران از بخش برزک و روستای علوی از بخش نیاسر مقام اول را کسب کردند.
آئین اختتامیه مسابقات والیبال و فوتسال روستاییان کاشان برگزار شد

نظر دهید :

نام شما :*
ایمیل شما :
نظر شما :
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد را وارد کنید : *
reload, if the code cannot be seen