تازه ها
امروز : چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403

حرکات نمایشی موتورسواري در مسابقات شتر سواري

تاریخ : 12-02-1395, 07:13 نویسنده : 1q2w3e4r5T^ بازدیدها : 2018 نظرات : 0 موضوع : خبرها
به گزارش روابط عمومی هيات ورزش روستايي وبازيهاي بومي محلي استان اصفهان، علی صفایی دبير هيات ورزش روستايي و بازيهاي بومي محلي استان اصفهان با بیان این مطلب گفت: ششمين دوره مسابقات شتر سواري قهرماني كشور به مناسب عيد مبعث پنجشنبه هفته جاري به ميزباني استان اصفهان برگزار مي شود، شتر سواران استان هاي خراسان رضوي و جنوبي، هرمزگان، يزد، سيستان و بلوچستان، بوشهر، كرمان و دو تيم از استان اصفهان در محل تپه هاي ماسه اي روستاي 'خارا' از توابع بخش جرقويه اصفهان به رقابت مي پردازند.
علي صفايي افزود: هر استان مي‌ تواند با سه نفر شتر و شترسوار در اين مسابقات حاضر شود و شركت‌كنندگان مسابقات كشوري در مسافت 1500 متر و در بخش استاني به مسافت 800 متر مسابقه خواهند داد.
وي ادامه داد: در حاشيه اين مسابقات نيز 'مجتبي كريم زاده' قهرمان موتورسواري كراس آسيا به همراه چند موتور سوار ديگر حركات نمايشي انجام مي دهد.
دبير هيات ورزش روستايي و بازيهاي بومي محلي استان اصفهان درباره انتخاب اين منطقه براي برگزاري اين دوره از مسابقات اظهاركرد: فاصله كمتر تا شهر اصفهان و همچنين وجود مناطق زيبا و بكر از جمله دلايل انتخاب اين منطقه بوده است.
پنجمین دوره مسابقات شترسواري قهرماني كشور در روستاي مصر شهرستان خور و بيابانك استان اصفهان با قهرماني نماينده كرمان در بخش انفرادي و استان كرمان در بخش تيمي به كار خود پايان داده بود.
در آن مسابقات حسن رشيدي از كرمان، احمد درودگر از اصفهان، رضا شهولي بر از كرمان، محمد حسين عسگري از يزد، مجيد فضل از اصفهان و دانيال بامري از كرمان به ترتيب حائز رتبه هاي اول تا ششم شدند.
شهرستان جرقويه در 65كيلومتري جنوب شرقي شهر اصفهان قرار دارد و قدمت اين منطقه به سده هاي اوليه اسلام باز مي گردد.
شهرستان خور و بيابانك در420 كيلومتري شرق اصفهان قراردارد و روستاي تاريخي و بياباني 'مصر' در حومه اين شهرستان واقع شده است.
حرکات نمایشی موتورسواري در مسابقات شتر سواري

نظر دهید :

نام شما :*
ایمیل شما :
نظر شما :
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد را وارد کنید : *
reload, if the code cannot be seen